Ten multi by mnie odstraszal. Jakby to bylo quattro to bylby normalny s-tronik czyli nasze DSG.
Powiem Ci Maicroft, że jeździłem dużo z multi i złego słowa powiedzieć nie mogę. Auto miało 250 tyś a skrzynia pracowała perfekcyjnie. Najlepsza skrzynia z jaką miałem do czynienia, tęsknię za nią bardzo Teraz jeżdżę z DSG i gdyby ktoś zaproponował mi że włoży mi multi to oddałbym kilka wypłat. Multi w przeciwieństwie do DSG nie szarpie, nie stuka, nie ma problemu z decyzją biegu itd. To oczywiście tylko moje zdanie
Aktualnie: OCTAVIA I 1.8T 20V 150km AGU
Było: FABIA I 1.4 MPI + LPG
OCTAVIA 1.9 TDI 90km
Wczoraj wieczorem zapalił się check engine. Samochód jeździ normalnie bez problemów. Nie wiem, czy to wina paliwa (wczoraj tankowałem, ale zrobiłem około 50km bez check'a) czy też padła lambda albo przepływomierz.
Czy ktoś z rejonu Katowic pomoże mi zdiagnozować kompa za przysłowiowe piwko?
Inna sprawa - czy ktoś miał podobny przypadek (1.6 BFQ + Landi Renzo "fabryczne")? Co jest najbardziej prawdopodobną przyczyną?
Komentarz